Crazy amigo’s “Minimalism”

 

Hier is mijn bijdrage voor het thema ” Minimalisme” van Crazy amigo’s. Dit ontzettend grappige en lieve berenstempeltje heb ik zo maar voor de verwennerij van Anne gekregen. Dit is het eerste kaartje dat ik er mee gemaakt heb maar er zullen er zeker nog meer volgen, want ik vind hem (of is het een haar ..) zo leuk!

Here is my entry for this week’s  Crazy amigo’s theme “Minimalism”. Isn’t he cute and sweet this little bear, a stamp that Anne spoiled me with. This is the first card I made with it but I’m sure lots of cards will follow because I love this little guy (or is it a girl ..).

11 Reacties

  1. Schitterend Nellie!

  2. Hij/zij is ook leuk! en je kaartje ook!

  3. Schitterend Nellie en dat knoopje maakt het helemaal af ;o))

  4. Wat een mooi kaartje!!

  5. Wat een lief kaartje. Mooi en simpel!

  6. een heel lief kaartje, het beertje is zo schattig!

  7. Leuk kaartje en een schattig stempeltje!

  8. Aww, this is so sweet!

  9. awe! such a cutie! Gorgeous🙂

Geef een reactie

