“Recycled” moos

Ik heb nog heel veel mootjes liggen uit de tijd van “Make a moo or two”. Meestal maakte ik er ook “two” , als setje in dezelfde stijl. Vandaag heb ik besloten er kaarten van te gaan maken. En dat is heeeeeeeeeel verslavend heb ik ontdekt. Hier zijn 2 kaarten die ik vandaag gemaakt heb.

I still have a lot of moos form the days of  “Make a moo or two”. Usuals I made “two”, as a set in the same style.  Today I decided to use them to make cards. And that’s verrrrrrrrrrry addictive as I discovered. Here are 2 cards I made today.

3 Reacties

  1. Gaaf Nellie en perfect idee! Ik heb er ook nog een paar liggen :o))

  2. Prachtig! En een slim idee…

  3. Both are wonderful. I love the thinking behind the first one. Never a truer word. Both beautiful compositions.

Geef een reactie

