Crazy amigo’s “Insects”

Deze week mag ik Crazy amigo’s hosten. Als thema heb ik “Insecten” gekozen. Ik heb 2 kadolabels gemaakt met deze stempels van Stampotique: Daisy daisy, Floral flutter, Lavender sprig,Small butterfly en Medium bee. Voor de achtergronden heb ik glimmermist gebruikt. Dat geeft een prachtig effect dat je helaas op de foto nauwelijks ziet.

It’s up to me to host Crazy amigo’s this week. I chose  “Insects” as a theme. I made two gifttags with these Stampotique stamps: Daisy daisy, Floral flutter, Lavender sprig,Small butterfly and Medium bee. I used glimmermist for the background. That gives a nice and shiny effect that you can hardly see on the picture.

11 Reacties

  1. Erg mooi gedaan!

  2. Zo……. de labels op zich zijn al een cadeautje!!!
    Prachtig Nellie.

  3. Schitterend!

  4. Hele mooie labels!

  5. Leuke labels, Nellie!

  6. Prachtige labels Nellie!!

  7. super, hele mooie stempels, mooie kleuren ook gebruikt.

  8. both are beautiful!

  9. very beautiful, Klaartje

  10. mmmm love these insect tags…beautiful compostion and great colors.

  11. Ja, dat is echt zo jammer, dat je de glimmer op de foto’s niet kan zien.
    maar ik kan het me wel voorstellen.
    Het zijn hele mooie tag’s.

Geef een reactie

