Crazy amigo’s “Princess”

Hier is mijn bijdrage voor Crazy amigo’s deze week. Voor deze tag heb ik een kant en klare achtergrond van Paperwhimsy gebruikt die ik heb bestempeld met de vlinderstempels van Loast coast. Daarna de tag afgemaakt met  de “it’s your day” stempel van Hero arts, een witte gelpen en het plaatje van het meisje met het kroontje.

Here is my entry for Crazy amigo’s this week. For this tag I used a Paperwhimsy ready made tag that I stamped with the Lost coast butterfly stamps. I finished the tag with the “it’s your day” Hero arts stamp, a white gelpen and the girl with crown image.

9 Reacties

  1. WOW Nellie wat is deze weer prachtig!!!!
    Had er gister al een glimp van opgevangen :):).
    Schitterend!

  2. The little princess is so cute, love the gorgeous background and all the vlinders.
    Groetjes Anja

  3. Schitterende tag weer Nellie!!

  4. Gorgeous tag!

  5. I love this little gal. Your tag art is excellent!!

  6. Ooh this really caught my eye when I visited your blog this morning. The background is wonderful and makes a lovely contrast with the little figure.
    Very nice Nellie🙂

  7. love the butterflies background!

  8. Prachtige tag Nellie! Prachtige achtergrond, mooi met de vlinders en het meisje met de muziekvleugels en -kroontje. Past er heel goed bij.
    Groetjes van Yvon

  9. Deze vind ik erg mooi, ik stempel maar zelden met bruin tinten.
    Nu ik zie hoe mooi dat kan zijn, ga ik het toch eens vaker doen.

Geef een reactie

