Under water

Deze trinchies heb ik een tijdje geleden gemaakt voor een swap. Nu ze bij de ontvangers zijn aanbeland kan ik ze op mijn blog laten zien. Ik heb deze Stampotique stempels gebruikt: Smumanha, Smushasha, Smushallaum, Daisy daisy en Word collage. De achtergrond heb ik gemaakt met verschillende kleuren sprayinkt. Voor het inkleuren van de zeemeerminnen heb ik aquarelverf gebruikt.

I made these trinchies a little while ago for a swap. Now that I posted them I can show them on my blog . I used these Stampotique stamps: Smumanha, Smushasha, Smushallaum, Daisy daisy and Word collage. I made the background with different colours of sprayink. I used watercolour paint to colour the mermaids.

6 Reacties

  1. Leuk zijn ze, Nellie!

  2. These are lovely……the circles/bubbles work so well with the mermaids🙂

  3. Prachtig Nellie!!

  4. Kei gaaf zijn ze Nellie !!

  5. Fantastic creations, love them all!

  6. sea creatures! ohhh what a beauty!

Geef een reactie

