When nothing is sure …

when nothing is sureDit is een achtergrond die ik tijdens eens workshop alcoholinkt en yupo papier van Eefke Moes gemaakt heb. In eerste instantie vond ik de achtergrond mislukt, maar ik heb hem toch niet weggegooid. Deze week kwam ik hem weer tegen en vond ik hem toch ineens mooi. En toen heb ik hem dus afgemaakt met de tekst en er een kaart van gemaakt voor iemand die aan een nieuwe carrièrestap begint. Daar vond ik deze mooi tekst van Penny Black goed bij passen.

This is a background I made during a workshop alcoholink and yupo paper form Eefke Moes. At first I did not like it at all, but I save it from the bin and put it away. This week I saw it again and suddenly liked it. So I finished it by adding the words and made it into a card for someone who has to find a new career.  I love this quote for the occasion.

5 Reacties

  1. Just seen it on FB, this is gorgeous Nellie :) Hugs x

  2. Hartstikke mooi!!

  3. I really like how you have taken something that wasn’t quite right and made it right! A fresh look sometimes reveals something you missed before. Glad you looked again, Nellie! This bit of encouragement might be just what is needed by your friend! ;-)

  4. Toch wel gaaf hoor. Het rode gedeelte lijken net klaprozen. Groetjes, Jeanette

  5. Goed dat je hem niet hebt weggegooid want hij is toch wel mooi hoor. Prachtige kleuren samen.
    Corrie x

Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

Doe mee met 234 andere volgers

