Dare to be remarkable

Dare to be remarkableDeze skinny heb ik gemaakt voor een kleurenswap die ik met Jeanette doe. Voor de achtergrond heb ik een techniek gebruikt die ik ergens op een filmpje van Tim Holtz zag. Ik heb een template bewerkt met distressinkten. Daarna nat gesprayed en op papier afgedrukt. Het schattige meisje is natuurlijk van Stampotique!

I made this skinny for a colourswap with Jeanette. For the background I used a technique I saw in a Tim Holtz video. I applied distressinks directly to a template, sprayed with water and pressed it on paper. Of course the cute girl is a Stampotique stamp!

4 Reacties

  1. Mooi, dat bruin met het blauw. Geweldige skinny (wat is een skinny ?)
    Corrie x

  2. Weer zo,n mooie kleuren combi geweldig!

  3. In het echt is het nog mooier en die hangt hier te pronken. Groetjes, Jeanette

  4. Just an adorable skinny, Nellie! Great background for both your quote and image. I have to say that I find the quote “remarkable” as your work!

Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

Doe mee met 235 andere volgers

